czwartek, 28 sierpnia 2014

Koniec

Więęęęęc...
To już koniec. Nie będę więcej tutaj pisać. Brak weny i chęci. 
Drugi blog, znaczy, ten pierwszy też zakończyłam. 
Chcę podziękować za wszystkie wyświetlenia i komentarze, bo sprawiły mi one wiele radości. Naprawdę jestem wam wdzięczna. 

Wiem,  że to było głupie, bo to były jednak moje początki, co prawda dalej dużo się uczę i pracuję nad moim stylem pisania, ale już nie mam tej weny i zapału, więc słabo mi to raczej wychodzi, ale hej! Nadzieja umiera ostatnia ;) !
Jeśli to przeczytałeś/ aś to bardzo ci dziękuję !

Jeśli jednak ktoś ma ochotę przeczytać inne dzieło (trochę chłam) to zapraszam na mojego wattpada ---> IamBatwomen tam jestem zawsze, bo czytam nałogowo :D, więc jeśli ktoś ma ochotę, czy mu się po prostu nudzi to może do mnie napisać, bo ja zawsze odpiszę, może jestem troche nudna, ale... Dobra, nie ma zadnego ale, trudno, może przeżyjecie :D
Więc, do spotkania na wattpadzie !
Kocham mocno ♥, już ostatni raz Killa xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wstaw cokolwiek. Chcę tylko wiedzieć,ze czytasz, a nie przypadkowo odwiedzasz tą stronę. Jeśli się odezwiesz, to wiedz, że wywołujesz uśmiech na mojej twarzy. Z góry ci dziękuję. :)