sobota, 5 października 2013

Przepraszam.

Słuchajcie kochani. 

Jak na razie nie mam najmniejszego grama weny do tego opowiadania. Po prostu już nie wiem jak je kontynuować, co ma się dziać i tym podobne. Za to wena na nowe opowiadania mnie nie opuszcza. Ten blog jak na razie zawieszam. Do zostaje aż do odwołania, ale zbytnio się tym i tak nie przejmiecie, bo wiele was tu nie ma, o ile ktokolwiek jeszcze tutaj jest. 
W razie co piszcie do mnie, bo jak ktoś skomentuje i się w komentarzu coś spyta zawsze odpowiem, bo z bloggera korzystam nałogowo. Paa


killa

5 komentarzy:

  1. ja jestem i wciąż czekam na kolejny ;* i czekać bd nadal ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. jestę tu i czekam cały czas na nn :3 a ty mj tu cos pieprzysz ze zawieszasz ._. ale jesli nie masz weny mysle ze to odpowiednie wyjscie bo bez sensu jest pisac cos co by ci sie nie podobalo. chyba zrobie to samo . chociaz 'nowy' rozdzial jest to są tylko 3 kom.nie mam na niego weny a mam duzo innych ciekawych pomyslow wiec.. sama widzisz. jednak zapraszam na rozdzial do mnie. mam nadzieje ze powrcisz tu szybko. informuj mnie dobrze ? a no i jesli bys zakladala cos nowego chetnie wpadne ;** ps co myslisz o heartbreaker ? ( *_____* ) kocham ją <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Informować będę. Bardzo miło mi, że czytałaś i że jesteś :* Nie wiem kiedy wrócę niestety. Heartbreaker słyszałam i uważam, że jest świetna :*

      Usuń
  3. czytałam to na bieżąco ale nie komentowałam, jezu piszesz naprawdę dobrze, ale kurwa, zgubił cie fejm, wymagasz nieosiągalnego, mega w chuj komow, piszesz tego bloga zeby duzo ludzi tu bylo a fejm rosl blog roku i te sprawy? czy po to żeby pisać to prosto z serca nawet dla 1 osoby? jak chcesz fejmu to zakładaj blogi wg wytycznych, a zapowiadał się naprawdę zajebity blog. cóż. ~Maryna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę, że by fejm mnie zgubił, bo ja go według mnie nigdy nie miałam :P Nigdy nie sądziłam i nie sadzę żebym pisała jakoś dobrze, ale dziękuję, że tak sądzisz. Serio nie wiem co napisać. Nie zawieszam, dlatego, że uważam, że jest mało komentarzy, ale dlatego, że nie mam weny już do tego opowiadania. Nie mam w ogóle pomysłów na dalszą część. Do tego teraz nie mam czasu na pisanie i wymyślanie, bo poszłam do nowej szkoły i musze jakoś zacząć dobrze. Naprawdę przepraszam, że cię zawiodłam. Sorry.
      Killa

      Usuń

Wstaw cokolwiek. Chcę tylko wiedzieć,ze czytasz, a nie przypadkowo odwiedzasz tą stronę. Jeśli się odezwiesz, to wiedz, że wywołujesz uśmiech na mojej twarzy. Z góry ci dziękuję. :)